۳۴ شماره از عصر تراکنش را منتشر کردیم ولی هنوز بهترین شماره ماهنامه ما را ندیده‌اید

ماهنامه عصر تراکنش امتداد راه پرداخت در دنیای رسانه‌های چاپی است؛ در این ۳۴ شماره تلاش کردیم به صورت منظم و مرتب در ابتدای هر ماه نشریه را منتشر کنیم. تا امروز حتی یک بار هم تاخیر نداشتیم و امیدواریم بتوانیم این مسیر سخت را ادامه دهیم. هیچ بهانه‌ای باعث نشد تا امروز نظم در انتشار نشریه را دست کم بگیریم که معتقدیم حرمت امام‌زاده را متولی‌اش نگه می‌دارد.

ما زمانی که نسخه چاپی راه پرداخت (ماهنامه عصر تراکنش) را شروع کردیم دلار حدود ۳ هزار تومان بود و کاغذ هزینه کمرشکن تولید نسخه چاپی یک رسانه نبود. به مرور و با نوسانات ارزی هم افزایش قیمت کاغذ و هم بی‌تدبیری‌ها و انحصارهای عجیب در زمینه واردات کاغذ ما را بسیار اذیت کرد؛ بهانه‌ها هزار هزار بود و دلیل برای ادامه دادن یکی! ما این راه را با چشم‌انداز روشن شروع کرده بودیم و می‌دانستیم که راه دور است و بیابان در پیش.

ما برای محتوایی که تولید می‌کنیم وقت و هزینه بسیار زیادی صرف می‌کنیم. این محتوا را شایسته این می‌دانیم که در بهترین فرم به دست مخاطبان راه پرداخت برسد. برای همین از ابتدا از بهترین کاغذهای گلاسه مات موجود در بازار استفاده کردیم. حتی نوسانات دلار هم باعث نشد ذره‌ای تردید به خودمان راه بدهیم و کیفیت بخشی از کار را کاهش دهیم. برای ما کسانی که می‌خواهند محتوا را به صورت چاپی مطالعه کنند مهم هستند و ما هر ماه تلاش می‌کنیم این نشریه با بالاترین کیفیت به دست آنها برسد.

نظم در انتشار و کیفیت محتوای ماهنامه عصر تراکنش دو دستاوردی هستند که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در ارزیابی‌های دوره‌ای خودش آن را تایید کرده است.

ما در ماهنامه عصر تراکنش تلاش کردیم به دور از شو‌آف‌های مرسوم محتوای مناسب را برای یک فعال مالی ایرانی فراهم کنیم. ما تصور می‌کنیم دنیای مالی به کلی در حال دگرگونی است و اگر مدیران و کارشناسان مالی (در تمام صنایع و البته صنایع مالی) خودشان را نسبت به تغییرات حساس نکنند در آینده نزدیک در مسیر حرفه‌ای خودشان با چالش‌های زیادی مواجه می‌شوند.

منابع انسانی کسب‌وکارها بخش مهمی از دغدغه ماست، به همین دلیل در سال‌های اخیر راه پرداخت به یکی از بهترین راه‌های جذب نیرو برای کسب‌وکارهای مالی تبدیل شده است. امیدواریم بتوانیم این مسیر را با قدرت ادامه دهیم.

تجربه ۱۰ ساله ما در راه پرداخت برای خودمان که زیبا بود؛ ما آمده‌ایم که این راه را ادامه دهیم. از نامردمی‌ها دلسرد نشدیم و نمی‌شویم که اگر قرار بود رها کنیم همان ۱۰ سال پیش که راه پرداخت بسیار کوچک‌تر از امروز بود رها می‌کردیم.

امروز که راه پرداخت قوی‌تر از همیشه شده تلاش می‌کنیم افتاده‌تر از همیشه هم باشیم و اگر زمانی شاهد رفتارهای ناپسند برخی مدعیان بودیم تلاش می‌کنیم با رفتارمان حرفه‌ای بودن را آموزش دهیم؛ کاری سخت و دشوار.

ماهنامه عصر تراکنش تاکنون ۳۴ شماره به صورت منظم و با کیفیت عالی کاغذ و چاپ، محتوا، عکس، گرافیک و صفحه‌آرایی تقدیم مخاطبان شده است؛ احساس می‌کنیم هنوز روز اولی است که این نشریه را منتشر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم همین روحیه را حفظ کنیم و در ادامه عصر تراکنش‌هایی بهتر از قبل تقدیم شما کنیم.

۳۴ شماره از عصر تراکنش منتشر شد ولی هنوز بهترین شماره ماهنامه منتشر نشده است


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *