رضا قربانی در کافه توفیق حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در مورد راه پرداخت صحبت کرد

رضا قربانی مهمان کافه توفیق در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بود. کافه توفیق و کافه شکست سلسله نشست‌هایی است که در حوزه هنری برگزار می‌شود. حوزه هنری که زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی است، از سال 1357 در زمینه هنری و فرهنگی فعالیت می‌کند.

دانشگاه سوره، پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی، انتشارات سوره مهر، موسسه کجاوه سخن سوره مهر، هفته‌نامه مهر و ماهنامه سوره متعلق به حوزه هنری هستند. این نهاد در حوزه‌های هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، ادبیات، طنز، پژوهش و آموزش هنر، انیمیشن، سینما و عکاسی فعالیت می‌کند.

کافه توفیق پنجم آذرماه 97 میزبان رضا قربانی بود و او در مورد فعالیت‌ها و تجربه‌های خود در بیش از ۷ سال فعالیت در راه پرداخت صحبت کرد. قربانی در این برنامه به چالش‌ها و اتفاقات پیش آمده در این سال‌ها پرداخت و در مورد روند کاری راه پرداخت توضیحاتی ارائه داد.

از نظر رییس هیات مدیره راه پرداخت «منابع انسانی» یکی از مهم‌ترین چالش‌های هر کسب‌وکار است. قربانی اعتقاد دارد که وارد کردن افراد اشتباه در هر تیم می‌تواند بزرگ‌ترین خطای یک کسب‌وکار باشد. قسمتی از صحبت‌های رضا قربانی را می‌توانید در سایت حوزه هنری بخوانید.

در حاشیه این نشست مهدی واقفی که صفحه «بی‌تیتر» را در آپارات مدیریت می‌کند، گفت‌وگویی با قربانی انجام داد که در لینک زیر قابل مشاهده است:
https://www.aparat.com/v/zt6Dx


توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *