جذب حداقل ده همکار جدید در راه پرداخت

وب‌سایت راه پرداخت دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ فعالیت خود را شروع کرد. اولین شماره ماهنامه چاپی عصر تراکنش تیرماه ۱۳۹۶ چاپ و منتشر شد. سال ۱۳۹۷ هم فعالیت‌های انتشار کتاب را به صورت جدی‌تر کلید زدیم و تا امروز ۳۲۰۰۰ نسخه کتاب چاپ کرده‌ایم. سال ۱۳۹۸ در زمینه وایت‌پیپر جدی‌تر شدیم و تا امروز حدود ۴۰ وایت‌پیپر منتشر کرده‌ایم.

روند رشد راه پرداخت در طول ۸ سال گذشته آهسته و پیوسته بوده است. در طول همه این سال‌ها تلاش کردیم یاد بگیریم و به دور از هیاهو‌ها به تولید محتوای مفید و اثربخش بپردازیم. تمرکز ما بر ارائه محتوای مفید در زمینه‌های مرتبط با فین‌تک بوده است. فین‌تک به معنای کاربرد نوآورانه فناوری در خدمات مالی است. خدمات مالی نیز ۳ بخش اساسی دارد: بانکداری و پرداخت؛ بورس و بیمه. ما ابتدا بر حوزه‌های پرداخت و بانکداری متمرکز بودیم و به مرور بخش‌های دیگر را هم مورد توجه قرار دادیم. بیمه و بورس دو حوزه‌ای هستند که در یکی دو سال اخیر به آنها پرداخته‌ایم؛ رویکر ما این بوده که بخش‌هایی را مورد توجه قرار دهیم که در رسانه‌های دیگر کم‌تر به آنها پرداخته می‌شود. سعی کردیم سلیقه راه پرداخت یک سلیقه متمایز باشد و کسانی که راه پرداخت را دنبال می‌کنند همیشه حس خوبی داشته باشند.

و این در حالی است که در طول سال‌های گوناگون تلاش کردیم یک رسانه مستقل در بخش خصوصی ایران بسازیم. نگاه ما این بود که رسانه‌ای اثربخش در بخش خصوصی بسازیم. در این مسیر اعتماد مخاطبان ارزشمند راه پرداخت زمینه دست یافتن به بسیاری از اهداف را فراهم کرده است؛ این اعتماد به دست نمی‌آمد، اگر تیم همراه راه پرداخت در این سال‌ها جان بر کف فعالیت نمی‌کردند.

به همین دلیل جذب همکار متناسب با فرهنگ راه پرداخت آسان نیست. راه پرداخت سعی کرده سلیقه خاص خودش را داشته باشد و تیمی بسازد که در عین تنوع همراه باشند و یک هدف مشترک را دنبال کنند. هدف مشترک همه ما هم تولید محتوای مفید و اثربخش در زمینه‌های مرتبط با فین‌تک ایران است. به مرور اعتماد فعالان بخش‌های گوناگون اقتصاد ایران به تیم راه پرداخت افزایش یافته است و ما برای پاسخ به این اعتماد مجبور هستیم تیم راه پرداخت را گسترش دهیم.

در پاسخ به تقاضاهای روبه‌افزایش در ماه‌های اخیر تغییراتی در ساختارهای راه پرداخت ایجاد کردیم. اکنون راه پرداخت به یک موسسه رسانه‌ای تبدیل گشته و بخش‌های گوناگونی زیر عنوان نام این موسسه فعالیت می‌کنند. ساختار سازمانی راه پرداخت سه بخش کلی دارد:

تحریریهکسب‌وکارستاد

در تحریریه راه پرداخت تمام فعالیت‌های مرتبط با تولید محتوا برای وب‌سایت راه پرداخت، ماهنامه چاپی عصر تراکنش، کتاب‌های راه پرداخت، وایت‌پیپرها و بخش‌هایی مانند شبکه‌های اجتماعی، پادکست‌ها و ویدیوها انجام می‌شود. قلب تپنده راه پرداخت اینجاست؛ در این بخش حداقل ۷ عضو جدید می‌پذیریم. ۲ عنوان شغلی که در این بخش برای آنها به دنبال جذب نیرو هستیم این موارد است:


در کسب‌وکار راه پرداخت تمام فعالیت‌های مرتبط با خلق مدل‌های جدید کسب‌وکار و فعالیت‌هایی از جنس بازاریابی، روابط عمومی، تبلیغات و فروش انجام می‌شود. بخش کسب‌وکار راه پرداخت کاملا مستقل از بخش تحریریه فعالیت می‌کند و حتی از نظر فیزیکی نیز این دو بخش جدا هستند. در کسب‌وکار حداقل ۳ عضو جدید می‌پذیریم.

منظور از امور اجرایی مواردی مانند پیگیری چاپ، بیمه، مالیات، مفاسا و مانند آن است.


در بخش ستاد هم تمام فعالیت‌های ستادی مانند مالی و حسابداری مرتبط با راه پرداخت انجام می‌شود.


در حال حاضر حدود ۲۰ نفر به صورت تمام وقت و حدود ۲۰ نفر به صورت پاره‌وقت و فریلنسینگ با راه پرداخت همکاری می‌کنند. اگر علاقه دارید بخشی از خانواده راه پرداخت باشید لطفا این فرم را پر کنید.

تمایل به همکاری با راه پرداخت


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *