راه پرداخت جایزه بهترین کتاب همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را دریافت کرد

هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت 9 و 10 بهمن در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. در اختتامیه این همایش و در جشنواره دکتر نوربخش، «فین‌تک در یک نگاه» که یکی از کتاب‌های انتشارات راه پرداخت است، به عنوان بهترین کتاب این جشنواره برگزیده شد.

راه پرداخت در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با برنامه‌های مختلفی حاضر شد. شماره نوزدهم ماهنامه عصر تراکنش ویژه‌نامه 216 صفحه‌ای بود که با محوریت همایش هشتم منتشر شده بود. راه پرداخت همچنین با انتشار و رونمایی از 8 کتاب جدید، پوشش گسترده این همایش و حضور در بخش نمایشگاهی حاضر شده بود.

رضا قربانی، سردبیر ماهنامه عصر تراکنش در سه برنامه حضور داشت. حضور در صندلی داغ با معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، حضور در پنل «چرا انقلاب؟ چرا بلاکچین؟» و سخنرانی با عنوان «اکوسیستم بلاکچین ایران» برنامه‌های قربانی در این همایش بود.

امسال برای اولین بار جایزه بهترین کتاب منتشر شده به جشنواره دکتر نوربخش اضافه شده بود و این جایزه به کتاب «فین‌تک در یک نگاه» تعلق گرفت. در مراسم اختتامیه مینا والی، مدیرمسئول راه پرداخت این جایزه را از رییس کل بانک مرکزی، عبدالناصر همتی دریافت کرد. رضا قربانی و احسان روحی «فین‌تک در یک نگاه» را ترجمه کرده‌اند.

راه پرداخت علاوه بر حضور در قسمت رسانه‌ها، در بخش محتوایی نمایشگاه هم حضور داشت. به غیر از کتاب‌های «بلاکچین و قانون»، «نفرین پول نقد»، «مجموعه قوانین فضای مجازی»، «مبانی بلاکچین»، «چهره‌های فین‌تک ایران»، «انقلاب بلاکچین»، «قدرت بانکداری همراه» و «پایان پول» در این همایش رونمایی شدند و کتاب‌های دیگری مانند «فین‌تک در یک نگاه»، «کسب‌وکار بلاکچین»، «خداحافظ بانک‌ها؟»، «شکست بانک» و «بانکداری مجازی» هم در این نمایشگاه در دسترس مخاطبان راه پرداخت قرار گرفته بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *