حضور فعال موسسه راه پرداخت در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

موسسه راه پرداخت در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور فعالی خواهد داشت. رونمایی از چاپ ۸ کتاب جدید در غرفه راه پرداخت و انتشار یک ویژه‌نامه ۲۱۶ صفحه‌ای بخشی از فعالیت‌های راه پرداخت در این رویداد است.

در دو روز برگزاری همایش مانند دوره‌های قبل، تیم تحریریه راه پرداخت با همراهی تیم‌های ویدیو و عکس، بخش‌های گوناگون همایش و نمایشگاه را پوشش خواهند داد. همچنین راه پرداخت همکاری‌های مشترکی در زمینه تولید محتوا با برخی از شرکت‌ها مانند حصین و ارتباط فردا انجام داده است که نتایج این همکاری را می‌توان در روزهای برگزاری همایش در غرفه این شرکت‌ها مشاهده کرد. شرکت‌های داده‌ورزی سداد، آدونیس، پرداخت الکترونیک سپهر و موسسه ملل از حامیان انتشار کتاب‌های راه پرداخت در این رویداد هستند.

رسانه‌ها در حاشیه نمایشگاه امسال کانتر‌هایی دارند که وب‌سایت راه پرداخت و ماهنامه عصر تراکنش هم در این بخش نمایشگاه حضور دارند. علاوه بر این دو کانتر، راه پرداخت تنها موسسه رسانه‌ای است که در بخش اصلی نمایشگاه حضور دارد؛ غرفه راه پرداخت به شکل کافه طراحی شده است و کافه راه پرداخت پذیرای مهمانان رویداد خواهد بود. کافه راه پرداخت فرصتی است برای گفت‌وگو و تهیه ویژه‌نامه و کتاب‌های راه پرداخت.

علاوه بر پوشش رویداد، انتشار کتاب و ویژه‌نامه و غرفه در بخش نمایشگاهی راه پرداخت امسال حضور فعال‌تری در بخش محتوایی همایش دارد. رضا قربانی سردبیر ماهنامه عصر تراکنش و رئیس هیات‌مدیره راه پرداخت در سه بخش محتوایی همایش حضور دارد. در روز اول او روبه‌روی معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی می‌نشیند و با او گفت‌وگو خواهد کرد. همچنین عصر همان‌روز در پنل «چرا انقلاب؟ چرا بلاکچین؟» حضور پیدا می‌کند. در روز دوم نیز رضا قربانی سخنرانی با عنوان اکوسیستم بلاکچین ایران خواهد داشت.

  • انتشار ویژه‌نامه ۲۱۶ صفحه‌ای عصر تراکنش
  • انتشار ۸ کتاب جدید در زمینه فناوری‌های مالی
  • پوشش گسترده بخش‌های گوناگون همایش و نمایشگاه (متن، ویدیو و عکس)
  • غرفه راه پرداخت در بخش نمایشگاهی
  • حضور سردبیر ماهنامه عصر تراکنش در ۳ بخش محتوایی دو روز همایش

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *