ما صادقانه تلاش می‌کنیم اثرگذار باشیم

مسیر چند وقت اخیر راه پرداخت این بوده است که رسانه‌ای باشیم روایت روندها و رویدادها را انجام می‌دهد و تا جایی هم که می‌توانیم اثرگذار باشیم و در تشخیص مسیرهای درست و غلط به مرجعی قابل اعتماد تبدیل شویم. در این مسیر تلاش کرده‌ایم چابک باشیم و تمرکزمان بر «محتوا» باشد.

در یکی دو ماه اخیر سه رویداد را با کم‌ترین هزینه و کم‌ترین هیاهو برگزار کردیم:

به عنوان نمونه در کنفرانس فین‌تک ایران با کم‌ترین هیاهو و هزینه و با استفاده از افراد فعال در اکوسیستم فین‌تک ایران، ۳۳ ساعت کارگاه آموزشی و حدود ۸ ساعت محتوای راهبردی تولید کردیم. محتواهای این رویدادها در کانال‌های گوناگون راه پرداخت در وب منتشر شده است؛ ۳۳ ساعت محتوای آموزشی هم در حال بارگذاری است و در روزهای آینده به صورت رایگان در اختیار همه مخاطبان راه پرداخت قرار می‌گیرد. این محتواها برای فعالان بخش‌های گوناگون فین‌تک ایران کاملا کاربردی و قابل استفاده است. چند وقت بعد کسی چیزی از رویداد‌ها یادش نمی‌ماند ولی محتوایی که تولید شده در اختیار همه قرار می‌گیرد و آنها که می‌خواهند می‌توانند برای آموزش خود از آنها استفاده کنند.

ما تلاش می‌کنیم بخشی از فرایند آماده‌سازی افراد برای کار در محیط‌های حرفه‌ای باشیم. تلاش می‌کنیم در زمینه آموزش و پژوهش هر چه از دست‌مان بر‌می‌آید انجام دهیم. بت ساختن از گذشته و تاریخ جعلی از آن روایت کردن کار ما نیست؛ ناامید کردن جوانان نسبت به آینده هم راه ما نیست؛ تلاش می‌کنیم در مسیر واقع‌گرایی تا جایی که می‌توانیم به امروز ایران کمک کنیم. در این مسیر هم از همکاری و تعامل با تمام بخش‌های فعال و تاثیرگذار اقتصاد ایران استقبال می‌کنیم.

ما در راه پرداخت بیش از این که به دنبال اولین، بزرگ‌ترین و بین‌المللی‌ترین‌ باشیم، به دنبال تاثیرگذاری بیشتر و بیشتر هستیم. امیدواریم در این مسیر با طراحی و پیاده‌سازی مدل‌‌های کسب‌وکار مناسب آلوده فعالیت‌های سوداگرانه نشویم. تا امروز راه پرداخت توانسته با مدل‌های نوین کسب‌وکار با ایجاد کم‌ترین هزینه و بار به بخش‌های خصوصی ایران یک فعالیت اثربخش برای جامعه را جلو ببرد. الان هم به دنبال بزرگ‌تر کردن و توسعه کمی نیستیم. حالا می‌خواهیم سال‌های تجربه‌ای که در فضای فناوری‌های مالی ایران داشته‌ایم را اهرمی برای آموزش و پژوهش کنیم. مطمئنا در این مسیر افراد زیادی به ما کمک خواهند کرد و مانند همیشه کسانی هستند که به قطار در حال حرکت سنگ بزنند.

اگر دوست دارید در مسیر توسعه ایران به همدیگر کمک کنیم ما دست شما را به گرمی می‌فشاریم.


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *