ما در راه پرداخت به دنبال جذب نیروهای تازه نفس هستیم

آنهایی که راه پرداخت را می‌شناسند می‌دانند که ما در راه پرداخت تلاش کرده‌ایم آهسته و پیوسته رشد کنیم. به همین دلیل از سال ۱۳۹۰ تا امروز بیشتر از این که به دنبال رشد پرشتاب و انفجاری باشیم تلاش کرده‌ایم آهسته و پیوسته رشد کنیم. امسال هم که سال سخت است و برای کسب‌وکارها بقا مهم‌ترین چیز است توسعه باید با آرامش انجام شود. در زمان توسعه منابع انسانی ما تلاش می‌کنیم آرام آرام نیروهای جدید را جذب کنیم؛ چون هر فردی که وارد مجموعه ما می‌شود برای هر دو طرف زمانی لازم است تا به ارزیابی مناسبی از همدیگر دست پیدا کنیم. حالا که تقریبا ۵۰ روز از سال جدید گذشته ۹ موقعیت کاری در راه پرداخت باز کرده‌ایم؛  ما به دنبال همکارانی هستیم که دوست داشته باشند با ما کار کنند.

اگر دوست دارید درباره راه پرداخت بدانید این پست وبلاگ را بخوانید: موسسه راه پرداخت؛ فصل جدید فعالیت‌های رسانه‌ای راه پرداخت

 

موقعیت‌های شغلی در موسسه راه پرداخت:

خبرنگار

برای این نقش در راه پرداخت شما باید علاقمند به حوزه‌های بورس، فناوری و به طور خاص فناوری اطلاعات و ارتباطات، نوآوری، کسب‌وکارها، خبرهای مجلس و هیئت دولت، بانکداری و بیمه باشید. ما در راه پرداخت به صورت اختصاصی در زمینه فناوری‌های مالی یا فین‌تک تولید محتوا می‌کنیم و خبرنگارهایی که دوست دارند در زمینه‌های تخصصی رشد کنند اینجا را فرصت خوبی برای توسعه خودشان خواهند یافت. به دنبال نیروهایی هستیم که در ابتدای مسیر شغلی‌شان قرار دارند و می‌خواهند یاد بگیرند.

مترجم

برای این نقش در راه پرداخت شما باید عاشق خواندن و نوشتن باشید و به یک زبان خارجی مسلط باشید. ما به دنبال کسانی نیستیم که فقط می‌توانند مطالب فارسی را به زبان‌های دیگر ترجمه کنند یا مطالب غیر فارسی را به زبان فارسی برگردانند؛ ما به دنبال کسانی هستیم که شوق یاد گرفتن دارند و می‌خواهند دیگران را هم در شوق یاد گرفتنشان سهیم کنند.

 

حسابدار

برای این نقش در راه پرداخت شما باید عاشق حساب و کتاب باشید. باید درآمد و هزینه را خوب بشناسید و درک خوبی از بدهی و دارایی داشته باشید. حسابدار خوب به ما کمک می‌کند رابطه بهتری با بیمه و مالیات داشته باشیم و سود و زیان‌مان را به موقع و درست حساب کنیم. اگر می‌خواهید از فرصت توسعه دانش و مهارت‌های خودتان در یک محیط عملیاتی استفاده کنید شاید این همان فرصت باشد.

کارشناس تولید محتوا

برای این نقش در راه پرداخت شما باید توانایی خواندن و نوشتن داشته باشید و شیفته محتوا باشید. کارشناس تولید محتوا در راه پرداخت درباره محصولات و خدمات موسسه راه پرداخت می‌نویسد؛ کسی که در این نقش جذب می‌شود از شیوه‌های گوناگون تولید محتوا استفاده می‌کند تا مردم را در جریان خدمات راه پرداخت قرار بدهد.

 

کارشناس شبکه‌های اجتماعی

برای این نقش در راه پرداخت شما باید انواع شبکه‌های اجتماعی را بشناسید. فعالیت‌های ما در راه پرداخت متمرکز بر کسب‌وکارها است و کسی که می‌خواهد در این نقش موثر باشد باید مبانی تاثیرگذاری در فضای B2B را بداند. کارهایی که معمولا در شبکه‌های اجتماعی برای جذب مخاطب انجام می‌شود در راه پرداخت جواب نمی‌دهد؛ اینجا خبری از اینفلوئنسر مارکتینگ نیست! ما به دنبال افرادی هستیم که شیوه استفاده درست از شبکه‌های اجتماعی مناسب را می‌شناسند و دوست دارند در این زمینه عمیق‌تر شوند.

کارشناس حقوقی

برای این نقش در راه پرداخت باید تسلط خوبی بر قانون و مقرررات داشته باشید. راه پرداخت یک رسانه است و در زمینه فناوری‌های مالی فعالیت می‌کند. اگر می‌خواهید در این زمینه با راه پرداخت همکاری کنید باید بتوانید با مشاوره‌های خوب حقوقی به مادر بستن درست‌تر قراردادها کمک کنید و همچین ما را متوجه ریسک‌های قانونی موجود در مسیر کسب‌وکارمان کنید. کارشناس حقوقی نقش مهمی در ایجاد ثبات و آرامش در راه پرداخت دارد.

پژوهشگر

برای این نقش در راه پرداخت علاوه بر توانایی یافتن و مطالعه مطالب روز به زبان‌های اصلی باید توانایی خوبی در روایت کردن داشته باشید. در این نقش شما باید به صورت پیوسته از منابع دست اول بهترین تولیدات پژوهشی جهان را مطالعه کنید و توانایی خلاصه کردن مطالب بلند را داشته باشید. علاوه بر این ما در زمینه‌های گوناگون پژوهش‌هایی در فضای ایران انجام می‌دهیم و مهارت‌های موردنیاز برای انجام پژوهش در این زمینه مفید خواهد بود.

 

کارشناس فروش

برای این نقش در راه پرداخت باید یک مهارت کلیدی داشته باشید: فروش. شما باید بتوانید محصولات و خدمات راه پرداخت را بفروشید. ما به دنبال گرگ وال استریت نیستیم ولی در جست‌وجوی کسانی هستیم که بتوانند در زمینه فروش محصولات و خدمات به ما کمک کنند. راه پرداخت یک موسسه رسانه‌ای کوچک است و خبری از ریخت و پاش‌های مرسوم در شرکت‌های بزرگ نیست. کارشناس فروش راه پرداخت ارتباط پیوسته و خوبی با مشتریان راه پرداخت برقرار می‌کند و به ما در توسعه مدل‌های جدید کسب‌وکار کمک می‌کند.

طراح و توسعه دهنده وب

برای این نقش در راه پرداخت شما باید علاوه بر تسلط بر نرم‌افزارهای گرافیکی در زمینه PHP, HTML, MySQL, CSS, jQuery نیز آگاهی نسبی داشته باشید تا بتوانید در پیاده سازی، ارتقاء و تولید محصولات جدید راه پرداخت نقش موثری داشته باشید. ما در راه پرداخت عاشق وردپرس هستیم و خیلی از محصولات راه پرداخت به کمک وردپرس ساخته شده است. بنابراین برای این نقش به دنبال کسی هستیم که او هم عاشق وردپرس باشد.

 

مواردی که گفته شد ۹ جایگاه شغلی است که در ابتدای سال ۹۸ باز شده و برای آنها به دنبال نیروهای تازه نفسی هستیم که علاقمند باشند با ما همکاری کنند. در صورت تمایل رزومه و یا اعلام علاقمندی خود را از طریق ایمیل mediamanager.ir@gmail.com با ما در میان بگذارید.


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *